teisipäev, 23. detsember 2008

Musi :*

Terekest Teile, kes loete aktiivselt meie blogi.
Julgen kirjutada "meie blogi", sest mina olen nüüd selle blogi uus liige.
Loodan, et Teil-lugejatel ei ole kunagi igav meie postitusi lugeda.
Sellepärast pakume alati võimalust teha meile ettepanekuid, millest võiksime siin rääkida ja arutada.

Et Teie, kallid sõbrad mind tundma õpiksite, mõtlesin et võiksin kirjutada siia oma esimesest "musist".
"Musi" all ei pea ma silmas musi vanematelt. Selle all pean silmas eelkõige musi suule, kallimalt:)
Paljud minu sõbrad ja tuttavad ei tea sellest midagi. Olen selle loo enda sisse matnud kuid arvan, et päris tore ja naljakas oleks seda kogemust ka teistel lugeda.
Olin siis noor ja rumal. Arvasin, et musist võib isegi lapse saada. Sellepärast ma põdesingi seda juhtumit päris kaua xD
Igatahes... lugu siis järgmine:
Olin siis nelja või viiene kui sebisin oma ema sõbranna pojaga. Poiss oli mingust üks aasta vanem. Niisiis ühel hommikul ta kutsus mind välja jalutama. Korjasime aasal lilli. See tunne on mul siiani meeles kui ta pööras mu ümber ja küsis: "Kas Sa tahad minuga abielluda?". Muidugi mina, väike lollpea, ütlesin "jah" ja siis ta tegi mulle suu peale musi. :D Siis mul olidki esimest korda "liblikad" kõhus :D oioioi, pärast sain teada, et ema nägi meid ja tegi sellest asjast pilti. Kahjuks aastaid hiljem ma ei julgenud sellest oma sõpradele rääkida ja fotoalbumist võtsin selle pildi ja rebisin katki. Ei tea, miks ma kartsin-ehk lollusest. Praegu oleks küll hea seda pilti vaadata ja naerda.
Aga Teie, kallid lugejad... Milline oli teie lapsepõlve musi ? :)

3 kommentaari:

Diana ütles ...

appikene kui armas :)
suhtlete siiani?

Helina ütles ...

Eee, tegelikult mitte enam, aasta tagasi veel suhtlesime:D
aga on küll armas :D
ja meil on nii palju naljakaid asju koos olnud, ehk kunagi kirjutan siia xD

Anonüümne ütles ...

Kas ma tean seda poissi või on see mõni teine? :D:D